Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Medlems-länkade recensioner borta?
- Trådstartare dePaul
- Start datum
Det funkar delvis. Jag klickade på länken till Öringens profil i recensionsbanken. På hans sida dök upp en flik Utrustning där bl.a samtliga recensioner han gjort listas.
Men så klickade jag på din profil och där dök inte ens fliken upp. Mystiskt.
Recensionsbanekn är i kaostillstånd än så länge kan man konstatera
Kategoriseringen med underkategorier måste bl.a göras om, eller snarare att befintliga objekt måste matas in matas för hand antar jag. Bl.a är liggunderlagen puts väck. Jag kan inte hitta de i alla fall.
Men så klickade jag på din profil och där dök inte ens fliken upp. Mystiskt.
Recensionsbanekn är i kaostillstånd än så länge kan man konstatera
Kategoriseringen med underkategorier måste bl.a göras om, eller snarare att befintliga objekt måste matas in matas för hand antar jag. Bl.a är liggunderlagen puts väck. Jag kan inte hitta de i alla fall.
Jag la in dom själv där igårDet funkar delvis. Jag klickade på länken till Öringens profil i recensionsbanken. På hans sida dök upp en flik Utrustning där bl.a samtliga recensioner han gjort listas.
Jag la in dom själv där igår
Tänkte inte på det. Men den funktionen verkar vara reserverad för utökat medlemsskap.
Njutvandringar att längta till
Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg