• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Med risk för att bli utslängd ur detta forum...

Planerar att med en lagom snabbt "tuffande" MC fara till Skottland i början av augusti för lite flugfiske, vandring och kanske inventera utbudet av malt- och korn-brygder.
Undrar nu lite försiktigt om det gömmer sig fler hojåkande friluftsare här som dessutom gillar Skottland och inte har planerat semestern ännu?

Skicka ett mail...

Det är väl ok...

så länge MCn går på el och de där korn- och maltdryckerna är avsedda som alternativt bränsle istället för bensin!

Du är nog inte ensam om att inte leva upp till att vara den perfekta miljövännen.

/Håkan - kör bil med för många hästar (enl sambon)

.......perfekt miljövän?!

Hallå!
.......börjar bli trött på dessa otroligt blinda kommentarer om miljövän - samtidigt åker dom omkring i gamla 70 o 80-talsbilar.
Och en sak till - En riktig miljövän är man då man röstar för utbyggnad av kärnkraften.
Byt de gamla till nya förfinade kärnkraftverk hjälp alla öststatsländer att skrota dom gamla verken och bygga nytt och säkert. Så kanske vi kan rädda mycket av naturens mångfald och få tillbaka det marina livet i Östersjön m.m.

Magnum

hmm

Aha, men jag har ivarjefall varken körkort eller bil, så jag är Perfekt!! Hipp, hurra för mig!

Men alltså har det pågått nån miljödebatt här som jag missat????????

Oj!

Vad kom miljödebatten in i bilden någonstanns?
Jag måste ha missat den fullständigt i Fredrik´s insändare.

Jag tyckte mig nämligen endast kunna läsa om en frilufsande person som transporterar sig med motorcykel och som ställde en enkel fråga om likasinnad fanns och var intresserad.

Men jag missade nog hela poängen med insändaren, eller?

Mvh!
// Niklas

P.S Frilufsar (lite) och kör "båge" men har redan haft min semester "tyvärr".

Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!

Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg