Marmot Precip/Regnställ

Har någon erfarenhet av detta regnställ? Jag undrar hur pass bra detta material andas, är själv skeptisk. Skall användas till löpning, cykel, paddling mm.

I det korta loppet så kanske det kan tyckas effektivt att posta samma fråga i FLERA forum. Men å andra sidan blir det ju lite jobbigt om alla inlägg skall finnas i ALLA forum

Fler forum...

Det kan ju bero på att frågan rör flera forum. Ställer jag en fråga om en kanot så kanske jag inte lägger den under "fjällvandring". Det är också ganska lätt att inte klicka på inlägget om man upptäcker det på ett annat forum.

Kläder

Din fråga hade passat utmärkt i kläderforumet. Jag tycker precis som klager att det är störigt när man korspostar. Många med mig tittar igenom ämnesrubriken på de senast postade inläggen och försöker klura ut om det är något man är intresserad av. Kan då samtidigt rekommendera att man försöker vara så tydlig som möjligt i rubriken. Ämnen som "Jag behöver hjälp" finns viss risk att man skippar.

/Jonas U

Liknande trådar

Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!

Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg