• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Malaysia, bali??

Jag och en tjejkompis ska ut och resa runt i några månader, vår rutt börjar i Australien och tar oss sedan till Nya zeeland, Fiji och sist Bali. Nu är det så att min kompis har bestämt sig att åka hem redan efter Bali men jag är själv sugen på att resa vidare till bl.a Malaysia och Philipinerna även andra förslag, dock runt bali eftersom min hemresa går därifrån.
Jag söker någon som är sugen på att Surfa, festa, Hoppa fallskärm, dyka, se fantastiska platser och ha galet kul.
Min kompis åker hem den 12/5 så jag tänkte åka vidare då eller om det finns någon som åker till Bali kan jag tänka mig stanna där ett tag till.

Min mail är Moa.Stjerndahl@hotmail.com

Liknande trådar

Njutvandringar att längta till

Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg