Hej,
Pga en strulande Nüvi 255 så har jag tyvärr varit tvungen att sitta i telefonkö 3 x ca 30 minuter innan jag kommit fram (har varit tvungen att lägga på pga att annat kommit emellan flera gånger). Finns det någon mailadress för icke brådskande frågor till Garmin eller är man dömd att offra så mycket tid för korta och konkreta frågor till dem, svenska supporten alltså ?
Han jag pratade med sa att "vi har i alla fall inte gjort fel", som att jag som kund bryr mig... Han skulle kolla upp och återkomma via telefon. Ingen kontakt på flera timmar nu. GPS lämnade Garmin 21 juli och inte framme än. Min trialperiod på fartkameror gick precis ut... Grrr.
Pga en strulande Nüvi 255 så har jag tyvärr varit tvungen att sitta i telefonkö 3 x ca 30 minuter innan jag kommit fram (har varit tvungen att lägga på pga att annat kommit emellan flera gånger). Finns det någon mailadress för icke brådskande frågor till Garmin eller är man dömd att offra så mycket tid för korta och konkreta frågor till dem, svenska supporten alltså ?
Han jag pratade med sa att "vi har i alla fall inte gjort fel", som att jag som kund bryr mig... Han skulle kolla upp och återkomma via telefon. Ingen kontakt på flera timmar nu. GPS lämnade Garmin 21 juli och inte framme än. Min trialperiod på fartkameror gick precis ut... Grrr.