Lycklig....LYCKlig.....LYCKLIG!!!

Äntligen fick jag hem min kajak :)) En dröm jag haft sen jag var liten......nu är jag inte så liten längre, utan har egna vuxna barn. Min man och jag var i Norrviken och hämtade våra kajaker, en Sea Bird Expedition 480 till mig och en H2O till honom.
Premiärturen gick i en sjö nära hemmet.........Jodå, jag plaskade i en gång när vi skulle sätta oss i kajakerna :) Men sen infann sig det där underbara, ni vet.......vindstilla, solnedgång och tystnad. Mäktigt.......precis som i min dröm. I morgon blir det en ny tur..........:))

Äntligen fick jag hem min kajak :)) En dröm jag haft sen jag var liten......nu är jag inte så liten längre, utan har egna vuxna barn. Min man och jag var i Norrviken och hämtade våra kajaker, en Sea Bird Expedition 480 till mig och en H2O till honom.
Premiärturen gick i en sjö nära hemmet.........Jodå, jag plaskade i en gång när vi skulle sätta oss i kajakerna :) Men sen infann sig det där underbara, ni vet.......vindstilla, solnedgång och tystnad. Mäktigt.......precis som i min dröm. I morgon blir det en ny tur..........:))

Å vad roligt! Grattis!

Skriv gärna mer om hur det går med paddlingen. Det skulle vara intressant att läsa om hur ni upplever er respektive kajak. Jag har funderat på att köpa både XP 480 och H2O men eftersom jag inte vet någon som säljer Seabird i norra Sverige så bestämde mig slutligen för en Tahe Wind solo (som säkert är ganska lik din kajak). Den är jag nöjd med men ibland funderar jag på om jag en dag kommer att ångra att jag inte valde den längre H2O-kajaken.

Paddla på och njut.

Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!

Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg