Vandrade Björkliden - Lappjordshytta i helgen och eftersom jag drodde det skulle vara blött så lämna jag mina låga känger hemma och tog fram mina Lundhags ca 15 år gamla! Men de börjar bli lite slitna och jag funderar på nya kängor! Funkade föresten kalas hela turen, Lundhags är inte helt fel för svenska höstfjäll!
Men de Lundhags jag har ett par Luffar från mitten av åttiotalet känns som de har lite tunn sula! Gåkomforten är ju klart högre i mina Rockport (utslitna efter bara 5 år)!
Hur är det med Professional är det tjockare sulor i dem än de vanliga Lundhags, eller är de samma suluppbyggnad?
Är det någon som äger både och och kan jämföra vs. Alaska/ Luffar och Professional?
Jag skulle oxå vilja ha lite jämförelser mellan Meindelliknande skor och L. Prof.
Va nu lite konstruktiva och skriv vad som är bra och dåligt och inte bara:
"MEINDEL är bäst, alla andra kängor är kass, GTX andas jättebra och Lundhags fick jag skavsår efter första dagen"
...utan lite konstruktiv kritik med jämförelser tack!
Men de Lundhags jag har ett par Luffar från mitten av åttiotalet känns som de har lite tunn sula! Gåkomforten är ju klart högre i mina Rockport (utslitna efter bara 5 år)!
Hur är det med Professional är det tjockare sulor i dem än de vanliga Lundhags, eller är de samma suluppbyggnad?
Är det någon som äger både och och kan jämföra vs. Alaska/ Luffar och Professional?
Jag skulle oxå vilja ha lite jämförelser mellan Meindelliknande skor och L. Prof.
Va nu lite konstruktiva och skriv vad som är bra och dåligt och inte bara:
"MEINDEL är bäst, alla andra kängor är kass, GTX andas jättebra och Lundhags fick jag skavsår efter första dagen"
...utan lite konstruktiv kritik med jämförelser tack!