• Om "Fritt Forum"
    Det här forumet är för diskussioner som ligger helt utanför Utsidans intresseinriktning. Huvudsyftet är att moderatorer skall kunna flytta hit trådar som startats i andra forum, men som har bedömts inte passa in där men ändå har en intressant diskussion igång. Men det är också möjligt att starta nya diskussioner här, så länge de inte bryter mot forumets regler.

    OBS!
    Diskussioner och inlägg i det här forumet visas inte på Utsidans förstasida eller på Vad är nytt-sidan, så är du intresserad av diskussioner som ligger utanför Utsidans inriktning bör du själv bevaka forumet (mha Bevaka-knappen.

LP: Strandsatta på en Ö.

Jo, jag har en liten idé om en LP (en Lets Play)

Där några villiga användare försöker överleva på en Ö med små rollspelsinslag.
Jag hade tänkt mig kanske 5-6 personer max.
Dom ställen jag föreslagit detta har bara nobbat idén och tänkte att någon/några kanske ville delta här.

brjan.png

(Nu är det iofs bara en person på bilden men om mer person vill vara med så läggs dom såklart till, och världen är förstås större men den ej upptäckt än!)

Händelser ritas på bästa förmåga (resultatet blir nog lite halvsketet eftersom jag inte är så specc bra på att rita.)

Mat och vatten är viktigt eftersom det bestämmer överlevnaden för dom strandsatta.
Strid kommer förekomma och då är det relativt enkelt stridssystem.

Ni användare som är med bestämmer såklart vad ni ska göra och folk som eventuellt läser kan komma med förslag.

Nu undrar jag bara som sagt om det är någon som är intresserad av det här.

Tack på förhand.