Hej! Annonser är vår inkomstkälla för att kunna driva Utsidan.
Om du inte vill slå av annonsblockering kan du istället stödja oss genom att
teckna ett Plusmedlemskap -
då kan du dölja alla annonser och slipper denna text!
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Är på jakt efter en liten och lätt termometer med min/max funktion (egentligen bara min.). Hittills har jag bara hittat rejäla varianter i fönsterbrädesmodell. Tips någon?
Är på jakt efter en liten och lätt termometer med min/max funktion (egentligen bara min.). Hittills har jag bara hittat rejäla varianter i fönsterbrädesmodell. Tips någon?
Jag har också letat efter en termometer med MIN-funktion.
Jag har aldrig hittat någon enklare.
Hos de flesta (Naturkomp, Clas Ohlson, Biltema m.m) finns det antingen bara små, utan denna funktion, eller för stora.
Men om någon hittat en så hör av er.
//Peter
Har letat som en blå efter en svensk eller europeisk sida som har Coghlans min/max termometer utan att hitta någon. getout.se och pinal.se har dock en hel del av deras andra grejer.
Har letat som en blå efter en svensk eller europeisk sida som har Coghlans min/max termometer utan att hitta någon. getout.se och pinal.se har dock en hel del av deras andra grejer.