• Om "Fritt Forum"
    Det här forumet är för diskussioner som ligger helt utanför Utsidans intresseinriktning. Huvudsyftet är att moderatorer skall kunna flytta hit trådar som startats i andra forum, men som har bedömts inte passa in där men ändå har en intressant diskussion igång. Men det är också möjligt att starta nya diskussioner här, så länge de inte bryter mot forumets regler.

    OBS!
    Diskussioner och inlägg i det här forumet visas inte på Utsidans förstasida eller på Vad är nytt-sidan, så är du intresserad av diskussioner som ligger utanför Utsidans inriktning bör du själv bevaka forumet (mha Bevaka-knappen.

Leva fullt ut....

Läste något intressant häromdagen. Och med tanke på olika diskussioner här på utsidan om att ta risker hit och dit. Så undrar jag om inte det är sunt att ta olika risker då och då i livet. Vad för slags risker man själv tar är ju individuellt, och vart gränsen går. Men man ska nog inte hålla inne sin längtan och drömmar, bättre att försöka så långt det är möjligt....

http://www.nanok.com/rod/
 
Ungefär så tror jag att jag tänkte på midsommaraftonen i år . Vi var hos kompisar och deras barn hade en studsmatta modell större och jag som alltid har velat kunna gjöra en volt tänkte att, vafan, hur svårt kan det vara. Tänkt och gjort, jag tog fart och hoppade...................
Resten av helgen låg jag i soffan med jä.....igt ont i ryggen, man får väl vara tacksam att det inte blev värre. Kunde ha brutit nacken?
Så vad lär man sig av det, ni som är gamla nog att komma ihåg den där visan om myran o Toyet så ungefär så ligger det väl till.
Kalkyrera riskerna och ta inte i för mycket åt något håll.


Stefan, 50+