Hej! Mitt namn är Albin. Jag är på jakt efter att träffa lite nytt folk som delar mitt friluftsintresse Min nuvarande umgängeskrets kryllar tyvärr inte av dem Jag har inte min nästa resa spikad men vet att jag vill iväg på något så är öppen för förslag. Jag skulle vilja hitta någon som jag funkar med vad det gäller personkemin så man får en rolig resa och gärna någon som blir en riktigt bra vän som man kan göra flera resor med framöver Så varför inte starta med att träffas här hemma i Stockholm, ta en dagsutflykt eller något och se om man kommer bra överens.
Jag tänkte därför slänga upp en tråd här och se om jag får napp. Gärna hyfsat jämngamla, dvs. kring 20-30 år och lika glada som jag Jag en en social och trevlig person som är uppvuxen nere i Karlshamn i Blekinge men numera bor och jobbar i Stockholm. Skriv en rad här eller skicka ett meddelande eller mail till mig så kan vi ju prata mer
Jag tänkte därför slänga upp en tråd här och se om jag får napp. Gärna hyfsat jämngamla, dvs. kring 20-30 år och lika glada som jag Jag en en social och trevlig person som är uppvuxen nere i Karlshamn i Blekinge men numera bor och jobbar i Stockholm. Skriv en rad här eller skicka ett meddelande eller mail till mig så kan vi ju prata mer