Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Lerduveskytte
- Trådstartare lester
- Start datum
var lugn..
Prova närmaste jaktskytteklubb, de brukar ha möjlighet till skytte året runt. Prova gula sidorna, eller hör med den som ansvarar för jägarexamenskursen på din ort var man kan få lov att skjuta.
Prova närmaste jaktskytteklubb, de brukar ha möjlighet till skytte året runt. Prova gula sidorna, eller hör med den som ansvarar för jägarexamenskursen på din ort var man kan få lov att skjuta.
West Stockholm Shooting School
Har testat WSSS. Det kostar men är riktigt bra. Min erfarenhet av de skjutbanor som drivs i ideell regi är att det är billigt men dåligt.
Jag har haft klara problem med att förstå vad jag gjort fel och ingen av de "kloka gubbar" jag pratat med har kunnat hjälpa mig det minsta.
När man kör med en riktig instruktör kostar det betydligt mer men man får i mitt tycke ut otroligt mycket mer.
Lycka till
Harald
Har testat WSSS. Det kostar men är riktigt bra. Min erfarenhet av de skjutbanor som drivs i ideell regi är att det är billigt men dåligt.
Jag har haft klara problem med att förstå vad jag gjort fel och ingen av de "kloka gubbar" jag pratat med har kunnat hjälpa mig det minsta.
När man kör med en riktig instruktör kostar det betydligt mer men man får i mitt tycke ut otroligt mycket mer.
Lycka till
Harald
Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!
Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg