• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

learning by doing...

Hej!

Jag testade att paddla kajak i S.t Annas skärgård en kväll på semestern och känner nu att JA! jag vill börja paddla direkt. Men, det är inte så många kurser i september och oktober:) Jag sätter min förhoppning på att det kanske finns någon i Stockholm som behöver en träningskumpan?

Har vattenvana (tävlar i rodd), bra balans och provat på kamraträddning och att ramla i. Enligt instruktören i St:Anna var jag hans bästa elev, eller så sa han det bara för att smöra:). I vilket fall...svara här eller mejla till cykelelin@hotmail.com

Elin

Paddlar gärna

Hej, jag skulle tycka det var trevligt att träningspaddla med någon. Vi kanske skulle kunna sticka ut någon gång. Paddlar vanligvis i BKK ( www.bkk.se ) jag har inte hållit på så länge men är redan ordentligt fast i paddlingens värld.
Hälsningar
Hasse

Ännu lite längre söderut!!

Hejsan!

Är det så att du åker lite längre söderut än St. Annas skärgård så är du välkommen att höra av dig. Jag bor på Hasselö i Tjust Skärgård och har både kajaker och båt.

Jag har lite dåligt med tid under sommarmånaderna eftersom vi driver företag på ön, men vår och och höst när jag väl är hemma (är sjöman) så kan jag visa dig vår vackra del av skärgården.

Hör av dig om dig om det skulle bli aktuellt.

Johan

Njutvandringar att längta till

Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg