• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Latinamerika

Jag håller på att planera en resa till Latinamerika. Kan mycket väl tänka mig att åka ensam, det har jag gjort förr. Man träffar alltid folk på vägen, men det är så tråkigt att man inte har någon att dela minnena med när man kommer hem...

Är det någon som går i samma tankar? Jag vill försöka vara ute i 6 månader och kan resa tidigast i april 2003.

Ett alternativ är förstås att ta delar av resan med olika personer...

Ni får väl tjinga de olika delarna i min resa:
Mexico/Guatemala (Maya)
Dykning i Venezuela
Rida Inkaleden

Sen är jag öppen för förslag... :)

Hör av dig!
/Miryame

Långt ifrån resklar..

..men det var så många detaljer i din resplan som stämmer överrens med mina egna drömmar att jag var tvungen att yttra mig.

Sydamerika, tidpunkt, längd, Inkaleden, dykning..

Men, det är långt från dröm till verklighet, och jag ska inte inge några falska förhoppningar.

/Niklas

hör av dig...

... om du skulle få för dig att åka. Jag kommer nog att vänta tills efter sommaren, för att slippa komma hem till Sverige till vintern. Inget fel i svensk vinter i och för sig, men det känns som ett bättre alternativ med sommar när man är pank och inte kan ge sig iväg för att åka skidor...

Ingen annan som är sugen?
/Miryame

Jo jag!

Hejsan! Här har du en till som är sugen! Jag kommer att jobba fram till sommaren mest troligt. Har inga planer alls på VAR jag ska resa eller VAD jag vill se men syd/latinamerika är hett i mitt huvud för tillfället. Jag är intresserad av dykning, ridning, klättring, kultur och en massa annat. Bor du i stockholm?

Kul!

Jag började nästan ge upp hoppet...
Jag bor i Stockholm. Gör du också det tycker jag verkligen att vi ska ses! Det kan vi i och för sig göra annars också, men det blir ju lite krångligare...

Eftersom en av mina bästa vänner ska gifta mig har jag bestämt mig för att jag inte kan åka förrän efter den 6 september. Hör av dig igen!
/Miryame

hej!

är du fortfarande ensam och på planeringsstadiet???? jag har närmligen precis samma dröm, att komma iväg till sydamerika mm, men vännerna har inte riktigt samma planer... jag skulle väldigt gärna åka till chile och åka lite skidor och det som du planerade att göra lät ju inte helt fel faktiskt! pengar går alltid att ordna...
jag tar studenten i juni så att resa under hösten var min idé också, men du kanske inte vill ha med dig en tonåring, fast jag är välsigt trevlig! hör gärna av dig!

Hälsningar
ANna

Centralamerika javisst!!!

Halloj!
Hm..det ser ut som att planerna ändrats lite sedan första inlägget. Synd! Jag har just beställt en resa till Guatemala och ska vara där mars-april lite i Maj. Skulle vara trevligt med ressällskap lite av tiden. Fast det ser ut att inte bli du... Någon annan?? Jag tänkte läsa spanska, sola och bada eventuellt dyka...

Lotta

Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!

Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg