Långløpning

Hej på er, jag har ett litet dilemma. Jag tycker om om att springa i skogen och brukar væl springa en ca 5 mil i veckan. Men nu har jag flyttat til København, en riktig toppen by men det finns ju inga skogar direkt :)
Så jag tænkte då ta bilen och åka utanfør KPH och springa i en skog, men detta kan jag inte gøra så ofta e-som det inte finns tid till det. Men fråga ær dærfør om man springer riktigt långt en gång i veckan hur påverkar det konditionen? Ær det før sællan før det ska gøra ngn nytta hur klara musklerna det nær man springer så sællan?
Jag kommer ju sjælvklart ligga på gymmet i veckorna o træna men det ær ju inte riktigt samma grej...
Ngn som har tankar kring detta?
 
Jag skulle faktiskt försöka att i alla fall få ihop två konditionspass i veckan. Det kan handla om att du springer två gånger. Eller att du springer en gång och kör ett cykelpass på gymmet en gång.

Om du springer en gång i veckan så räcker det för att underhålla konditionen någorlunda och du kommer inte att tappa så mycket. Men om du kör två gånger så kan du klara av att verkligen hålla igång och inte tappa för mycket av det du har idag.
Men kondition är ju en färskvara, så det är tufft. Men en gång är bättre än ingen gång.

/
 
så sant...

Jo man borde ju få till ngt konditionspass mer, men det ær såååååå tråkigt att træna kondition inomhus och ænnu værre att springa på asfalt.... man får væl ge sig en rejæl spark i røven helt enkelt :)

Tokfin hund du har føresten!