Hej! Annonser är vår inkomstkälla för att kunna driva Utsidan.
Om du inte vill slå av annonsblockering kan du istället stödja oss genom att
teckna ett Plusmedlemskap -
då kan du dölja alla annonser och slipper denna text!
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Lagat min Essence jacka själv efter en vurpa med cykeln. Jag lagade från insidan för att slippa se lagningen och det funkade bra. Har även lagat en 3-lagers skaljacka med samma.
Jag rev upp mina byxor på en liggande taggtråd och revan blev väl 4-5 cm.
Tejpade med silvertejp, på insidan, och den lagningen har hållit genom ett antal tvättar.
Det finns ingen anledning att göra några speciella krusiduller gällande en sådan här lagning.
//Peter
Tear-Aid finns också på eBay för kanske halva pengen eller mindre. Silvertejp funkar dock rätt bra och enligt kidsen i bastun i Åre så är det helrätt på skidkläderna. Lät nästan som att det var ballare med silvertejp på brallorna än utan
Tear-Aid finns också på eBay för kanske halva pengen eller mindre. Silvertejp funkar dock rätt bra och enligt kidsen i bastun i Åre så är det helrätt på skidkläderna. Lät nästan som att det var ballare med silvertejp på brallorna än utan
De var nog mest parkråttor så då blir det väl något tuffare. Jag är en bra åkare själv men åker inte så mycket i terrängen. Sitter och lurar på heli i Gränsen nu dock.