Hoppas någon kan tipsa om detta. Jag söker ett par skor för att t ex kunna ha med på turer för att använda som lägerskor, och även kunna funka som "normala" skor, typ gå ut med hunden och andra vardagsaktiviteter. Åker ibland ut med skateskidor och hund med pulka, då pjäxorna inte är så funktionella för att vara still med i kyla(minst sagt) så är det nödvändigt att kunna byta skor.
Jag äger ett par renodlade lägerskor i jätteformat som går utanpå pjäxorna, men är som sagt ute efter en helt annan modell nu. Önskemålet är att de ska vara lätta, ta liten plats, snabbtorkande och kunna vara varma med extra strumpor i.
Har funderat på skor i renskinn men efter lite googlande har jag inte hittat något, de flesta verkar vara dammodeller gjorda mest för att vara snygga.
Tips på renskinnsskor eller något helt annat som kan uppfylla mina önskemål?
Jag äger ett par renodlade lägerskor i jätteformat som går utanpå pjäxorna, men är som sagt ute efter en helt annan modell nu. Önskemålet är att de ska vara lätta, ta liten plats, snabbtorkande och kunna vara varma med extra strumpor i.
Har funderat på skor i renskinn men efter lite googlande har jag inte hittat något, de flesta verkar vara dammodeller gjorda mest för att vara snygga.
Tips på renskinnsskor eller något helt annat som kan uppfylla mina önskemål?