Länkar?

Förlåt...

... att svaret dröjt.

Det där är en inställningsfråga, jag har helt enkelt klantat mig när jag satte upp forumen, nu funkar det i det forumet du påpekade men det kan finnas forum där det inte funkar ....

Lite handlar det om att jag inte kunde bestämma mig om det skulle vara tillåtet med html eller inte i forumen, det är ju iofs bra att det blir länkar men om man skriver nåt tokigt kan hela det inlägget bli konstigt....

Vi får se... jag ska gräva lite djupare i det hela och sedan göra det enhetligt i alla fall :)

Bra?

Tack för att du hörde av dig, vi klarar oss inte utan er! Vad skulle utsidan vara utan medlemmar? Ganska lik andra äventyrssajter på nätet tror jag ;-)

/Niklas, Leg. Forumguru

En annan grej med länkar...

Jag har hittat en och annan trasig länk här och var på utsidan. Har ni rutiner för länkunderhåll?

Det finns ju program som kan kontrollera länkar över en hel webbplats.

Visst kan man hoppas på att användarna rapporterar trasiga länkar, men då måste man göra det RIKTIGT SNABBT LÄTT för användarna att rapportera.

Hälsningar,

/JOHAN

Sant

Men mycket snabbare går det väl inte att göra. Kommer du till en felaktig länk så får du upp ett formulär. Från det är det bara att klicka på SKICKA knappen.

David - Utsidan

Ah, nu pratar vi nog om olika saker David!

Du pratar väl om interna länkar på webbplatsen, medan
jag menar externa länkar - till andras webbplatser...

Hälsningar,

/JOHAN

Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!

Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg