• Om "Fritt Forum"
    Det här forumet är för diskussioner som ligger helt utanför Utsidans intresseinriktning. Huvudsyftet är att moderatorer skall kunna flytta hit trådar som startats i andra forum, men som har bedömts inte passa in där men ändå har en intressant diskussion igång. Men det är också möjligt att starta nya diskussioner här, så länge de inte bryter mot forumets regler.

    OBS!
    Diskussioner och inlägg i det här forumet visas inte på Utsidans förstasida eller på Vad är nytt-sidan, så är du intresserad av diskussioner som ligger utanför Utsidans inriktning bör du själv bevaka forumet (mha Bevaka-knappen.

Kvinnohumor

Vad då, sitter din tjej och skrattar när hon ser den där snutten? Fanns ju ingenting roligt med den.

Mvh /Joel
 
Wuäh!

Man kanske inte ska kalla det "kvinnohumor" bara för att en enstaka vilsekommen människa tycker att det är roligt. Jag ger i alla fall alla andra kvinnorna en chans.

Själv tycker jag att det är ungefär lika bra som "Star Wars Holiday Special": så dåligt att man blir arg för att de ens har försökt.
 
Karolina P; sa:
Tyckte klippet var kasst!

Har svårt att säga emot!
Kollade snow-boys andra inlägg och vad skall jag säga...han har kanske hamnat på fel forum. Måste finnas lämpligare sidor som man kan länka dåliga filmer till...men jag är kanske inte tillräkligt kvinnlig jag heller :)
 
Vad då tråkig? Den här var väl fin.

An architect, an artist and an engineer were discussing whether it was better to spend time with the wife or a mistress. The architect said he enjoyed time with his wife, building a solid foundation for an enduring relationship. The artist said he enjoyed time with his mistress, because of the passion and mystery he found there. The engineer said, "I like both."

"Both?"

Engineer: "Yeah. If you have a wife and a mistress, they will each assume you are spending time with the other woman, and you can go to the lab and get some work done."



Mer ingenjörshumor finns här
http://www.basicjokes.com/dtitles.php?cid=63
 
Kollade inte länken med skämt närmast ovan tillräckligt. Man tröttnar fort på alla popups och annonser. Strunta i den.