Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
kvarglömda skivor
- Trådstartare joel_l
- Start datum
Tjera Joel! För cirka 4 månader sedan glömde jag min Caselogic fullproppad med skivor på väggen. Det jag fattas har ännu inte kommit tillrätta, och ingen har givit sig tillkänna. Ingen skam i det, för den person som innehar mina skivor vet kanske inte vem skivorna tillhör. Om du (innehavaren av mina skivor) läser detta, tveka inte att ta kontakt med mig, Johan Reinert alias Schysstingen, och återlämna det som inte tillhör dig. Jag är inte vred. Och du Joel, du kanske har skivorna utan att veta vems de är. I fodralet låg bl a några Johnny Cash skivor, Alice Cooper m fl. Kanske kan du hjälpa mig? Jag hoppas och tror att det bara finns goda människor på väggen, således bör även mina skivor dyka upp.
På återseende...
På återseende...
ledsen..
Aj aj.. Förstår din smärta, inte alls kul att förlora skivor. Kan tyvärr inte hjälpa dig, har aldrig sett skivorna. Antagligen så är det någon idiot som inte kunnat fingrarna i styr. Trist att det finns såna mänskor, ännu tråkigare att dom hittat till väggen =(
Uppmanar i alla fall tjyven att snarast återlämna dina skivor!
Hoppas du hittar dom!
(Kalle, oskar har fått sina skivor!)
Aj aj.. Förstår din smärta, inte alls kul att förlora skivor. Kan tyvärr inte hjälpa dig, har aldrig sett skivorna. Antagligen så är det någon idiot som inte kunnat fingrarna i styr. Trist att det finns såna mänskor, ännu tråkigare att dom hittat till väggen =(
Uppmanar i alla fall tjyven att snarast återlämna dina skivor!
Hoppas du hittar dom!
(Kalle, oskar har fått sina skivor!)
Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!
Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg