Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Kullmannen på G!
- Trådstartare Dagis
- Start datum
Jo jag har talat med ena halvan av redaktionen om något sådant, men det fans det tydligen inte utrymme för i detta nummret menade man! Tråkigt. Så med anledning av dett önskar BMW avdelningen medlemmarnas stöd i denna fråga. Vi vill nämligen ha våran egen spalt i KMR hädan efter. Här kommer det att bjudas på mycket smått och gott så som tester, tips, scorre cards osv. osv.
Ord.f.
BMW X.
Ord.f.
BMW X.
frapp; sa:Jo jag har talat med ena halvan av redaktionen om något sådant, men det fans det tydligen inte utrymme för i detta nummret menade man!
Oj, jag känner mig som den halvan! Eftersom det tydligen finns tvetydigheter om vad som gäller och eftersom vi nästan aldrig hörs eller ses så kan jag meddela här att BMW-x är mer än välkomna att skriva en sida eller två om verksamheten. Om det känns bra för er så kan tom kanske en bild på era ögonstenar publiceras, men då alltså efter en noggrann överläggning av redaktörerna.
Aap Aap App. Inte så fort. Något i stil med veckans bilpojke skulle vi på BMW x kunna ställa upp på, men några tanga blir det inte frågan om i ofentlig press. Vi på avdelningen ska titta på möjligheterna att få ihop lite materilal till vår kära "halvårsjournal"-som-borde-komma-ut-fyra-gånger-per-år-egentligen-klubbtidning.
Re: Veckans bilpojke ?
klockrent förslag!
stetind; sa:Varför inte ha "Veckans bilpojke" som stående inslag. En stolt bilägare fläker ut i sig i leopardtangas på moturhuven på sin ögonsten.
Först ut borde rimligen orförande i BMV-x va ...
Ser fram emot nästa nummer,
Kaj Skajhook
klockrent förslag!
Kvalisort?
G'dag Dag!
Har en artikel med nånna bilder pa g. Jag undar: Vicket format & onskad upplosning bor man lampligast maila over et i!
Solsken - Johnny Holden
G'dag Dag!
Har en artikel med nånna bilder pa g. Jag undar: Vicket format & onskad upplosning bor man lampligast maila over et i!
Solsken - Johnny Holden
Formatet spelar ingen roll (bara jag kan öppna det), jag kommer ändå klippa och klistra lite. Word-dokument eller txt-filer går asså utmärkt.
Storleken på bilderna spelar heller ingen större roll, bara det är hyfsat hög upplösning. Jag tror trycket är i 300 dpi, dvs om man ska utnyttja trycket till max bör det vara ungefär 1200 pixlar per decimeter. Detta är dock onödigt. Har man bara en bra, skarp bild så ser oftast knappt någon skillnad om dert e 100 dpi eller 300.
SÅ om det rör sig om en helsidebild bör den helst ha en upplösning på minst 600 * 800 pixlar.
hmmm.. asså helst lite högre.
annars går det fint att lämna/skicka foton, dia el. negativ åt mig så scannar jag.
blev visst lite mycket text med lite innehåll...
min epost e dag.g@home.se och kan svälja 2 Mb åt gången.
Storleken på bilderna spelar heller ingen större roll, bara det är hyfsat hög upplösning. Jag tror trycket är i 300 dpi, dvs om man ska utnyttja trycket till max bör det vara ungefär 1200 pixlar per decimeter. Detta är dock onödigt. Har man bara en bra, skarp bild så ser oftast knappt någon skillnad om dert e 100 dpi eller 300.
SÅ om det rör sig om en helsidebild bör den helst ha en upplösning på minst 600 * 800 pixlar.
hmmm.. asså helst lite högre.
annars går det fint att lämna/skicka foton, dia el. negativ åt mig så scannar jag.
blev visst lite mycket text med lite innehåll...
min epost e dag.g@home.se och kan svälja 2 Mb åt gången.
Njutvandringar att längta till
Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg