Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Kullen lördag
- Trådstartare Pigge2
- Start datum
Har själv funderat på det, men det är inte så jäkla lätt =(
Rån/inbrott/stöld suger, stora risker å liten utdelning. Ekonomisk brottslighet verkar visserligen vara lukrativt, men då ska man väl ha ett fett startkapital och kunskap.. Tror att det är narkotika som gäller, men vet inte om jag är redo att bli langare på heltid..
Körkort är för DYRT
Rån/inbrott/stöld suger, stora risker å liten utdelning. Ekonomisk brottslighet verkar visserligen vara lukrativt, men då ska man väl ha ett fett startkapital och kunskap.. Tror att det är narkotika som gäller, men vet inte om jag är redo att bli langare på heltid..
Körkort är för DYRT
Var har du fått det ifrån att jag skulle ha ett glidar jobb käre Per? Nej Nej jag jobbar så att säga "natt" innom "försäljningsbranchen" Det är ett tufft jobb men det betalar bra vill jag lova. Räkna dock med att ligga ute en del nätter i veckan, så tyvärr blir saker som vänner och familj lite lidande. Och inte heller ger det några pansionspoäng, så den bitten får man sköta själv på separat konto i Lischtenstein.
Käre per.
Vi ska hälst inre prata öppet om sådana hära saker på forumet. Jag kan garantera dig en ny BMW nästa vecka om du sköter dina kort rätt i helgens "förhandlingar". "Mötet" börjar 04,43 i malmö oljehamn. Ta med dig dina arbetsverktyg och glöm inte mössan(det börjar bli lite blåsigt om örona så här års)
F
Vi ska hälst inre prata öppet om sådana hära saker på forumet. Jag kan garantera dig en ny BMW nästa vecka om du sköter dina kort rätt i helgens "förhandlingar". "Mötet" börjar 04,43 i malmö oljehamn. Ta med dig dina arbetsverktyg och glöm inte mössan(det börjar bli lite blåsigt om örona så här års)
F
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg