Kullen lördag

Det är ju klubbresa till kullen på söndag, och det är ju trevligt, men något som är ännu bättre än EN dag på kullen är TVÅ dagar på kullen.
Så, om någon kan fixa bil och körkort till lördag så tar jag gärna plats i bilen.

Ring mig
Per G 0733-765519

När jag började klättra lärde jag mig, snabbt i letandet efter taxichaufförer, att "själv är bäste dräng". Att du därför själv skaffar ovan två nämnda saker rekomenderas(av erfarenhet)å det varmaste.

Men pengarna då, var ska jag hitta pengarna???
Alla har ju inte sånnt lyxlirar jobb som Frappen, men, men, Även på en industri-lön ska man väl kunna ta ett körkort.

det kommer nog!

Har du övervägt den brottsliga banan Per?
Skitbra, en massa fritid och pengar och allt som krävs är en stund av spänning och lite planering, om man mot all förmodan hamnar på kåken så kan man ju träna stenhårt och komma ut som värsta John Gill.

Har själv funderat på det, men det är inte så jäkla lätt =(

Rån/inbrott/stöld suger, stora risker å liten utdelning. Ekonomisk brottslighet verkar visserligen vara lukrativt, men då ska man väl ha ett fett startkapital och kunskap.. Tror att det är narkotika som gäller, men vet inte om jag är redo att bli langare på heltid..

Körkort är för DYRT

Var har du fått det ifrån att jag skulle ha ett glidar jobb käre Per? Nej Nej jag jobbar så att säga "natt" innom "försäljningsbranchen" Det är ett tufft jobb men det betalar bra vill jag lova. Räkna dock med att ligga ute en del nätter i veckan, så tyvärr blir saker som vänner och familj lite lidande. Och inte heller ger det några pansionspoäng, så den bitten får man sköta själv på separat konto i Lischtenstein.

Ja då fär man väl ursäkta då.
Men BMW har du iallafall råd med =)
Det kanske är dags att byta yrke, Du behöver inte en kollega (kumpan)?

Käre per.
Vi ska hälst inre prata öppet om sådana hära saker på forumet. Jag kan garantera dig en ny BMW nästa vecka om du sköter dina kort rätt i helgens "förhandlingar". "Mötet" börjar 04,43 i malmö oljehamn. Ta med dig dina arbetsverktyg och glöm inte mössan(det börjar bli lite blåsigt om örona så här års)

F

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg