Jag har under de senaste åren läst många negativa inlägg på Utsidan som rör Garmins svenska generalagent Sportmanship. Nu har jag själv väntat 2 månader på att Sportmanship ska respondera på min beställning av en kartuppdatering. Idag fick jag så äntligen svar: Skivan är slut i lager. (Under tiden har jag hunnit få uppdateringen från England.)
Jag har startat en tråd i avdelningen Leverantörer http://www.utsidan.se/vb_forum/showthread.php?threadid=37519 med ambitionen att försöka sammanställa Utsidans synpunkter på företaget Sportmanships sätt att missköta sin agentur. Jag avser sammanställa och översätta era kommentarer och sedan skicka dessa till Garmins marknadschef på huvudkontoret i USA.
Skriv kortfattat – helst i punktform – om dina erfarenheter av Sportmanships kundservice, leveranstider, support, marknadsföring, kartmaterial, mm. Om du av någon anledning inte vill skylta med dina åsikter på forumet så kan du nå mig via Utsidans mailfunktion.
//Per Geijer
Svara inte här! Gå till http://www.utsidan.se/vb_forum/showthread.php?threadid=37519
Jag har startat en tråd i avdelningen Leverantörer http://www.utsidan.se/vb_forum/showthread.php?threadid=37519 med ambitionen att försöka sammanställa Utsidans synpunkter på företaget Sportmanships sätt att missköta sin agentur. Jag avser sammanställa och översätta era kommentarer och sedan skicka dessa till Garmins marknadschef på huvudkontoret i USA.
Skriv kortfattat – helst i punktform – om dina erfarenheter av Sportmanships kundservice, leveranstider, support, marknadsföring, kartmaterial, mm. Om du av någon anledning inte vill skylta med dina åsikter på forumet så kan du nå mig via Utsidans mailfunktion.
//Per Geijer
Svara inte här! Gå till http://www.utsidan.se/vb_forum/showthread.php?threadid=37519