Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Kottar
- Trådstartare fafner
- Start datum
Thomas har rätt i att kottar slutar räknas efter ett år, men han vet inte om att förmultningsanläggningen ännu inte är påslagen ;-)
Skicka mig din uträkning så kan jag kolla. När vi migrerade sajten i slutet av förra sommaren återskapade vi alla kottar - kanske något missats.
Här är en beräkning jag gjorde
Foton 75x60=4500
trådar 42x40=1680
inlägg 739x10=7390
position 49x10=490
recensioner 35x75=2635
kommentarer 19x10=190
7 produkter 7x75=525
17410 poäng
Funkar det fortfarande inte?
Tycker kottar är en kul funktion men om den inte funkar så kan man lika gärna skippa den!
Så här står det på min sida
Peter har:
Och uträkningen ses nedan, det stämmer inte alls...
Tycker kottar är en kul funktion men om den inte funkar så kan man lika gärna skippa den!
Så här står det på min sida
Peter har:
- 10 kompisar på Utsidan
- lagt in 1 annons
- startat 43 diskussioner
- skrivit 814 inlägg
- lagt in 10 färdspår
- lagt in 2 turer
- positionerat 72 objekt
- lagt in 7 produkter
- skrivit 35 recensioner
- lagt in 88 bilder
- skapat 6 album
- givit 41 kommentarer
- fått 110 kommentarer
Och uträkningen ses nedan, det stämmer inte alls...
Bilagor
Ett roande nys.........
clindh
Forumvärd
Jag skall kika
Mängden kottar och summeringen av saker man gjort skall inte stämma, om man vart medlem mer än ett år - tanken är att erhållna kottar multnar bort med tiden, så bara det senaste året räknas. När vi aktiverade systemet efter ombyggnationen tog vi bara med händelser från de senaste 365 dagarna.
Detta för att man inte skall leva på gamla meriter, det gör det omöjligt för en ny medlem att komma på topp även om man bidrar aktivt. Men jag tror min kottemultnarmodul avstannat....
Mängden kottar och summeringen av saker man gjort skall inte stämma, om man vart medlem mer än ett år - tanken är att erhållna kottar multnar bort med tiden, så bara det senaste året räknas. När vi aktiverade systemet efter ombyggnationen tog vi bara med händelser från de senaste 365 dagarna.
Detta för att man inte skall leva på gamla meriter, det gör det omöjligt för en ny medlem att komma på topp även om man bidrar aktivt. Men jag tror min kottemultnarmodul avstannat....
Vinter i Österrike: 6 höjdpunkter
Upplev ikoniska skidbackar, glaciäräventyr och charmiga byar där alpina traditioner och kulinariska smakupplevelser skapar en unik atmosfär.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg