Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
koppla till tur
- Trådstartare Emmma
- Start datum
clindh
Forumvärd
Det försvann iallafall från listan över ens turer, det var ett annat datum som visades där.När jag lägger upp datum fyller jag i datum för turen, men det datumet verkar försvinna i cyberrymden när turen är uppladdad. (
Nu visas från-till-datumen i listan, och jag gjorde så att den sorteras fallande på startdatum så gör det inget om man lägger in dem i annan ordning. Det borde iallafall vara bättre än inlagd-ordningen.
Jag skall fundera på det andra, inte lika snabbt/enkelt att fixa till som detta tyvärr.
Göra jobbet endast en gång...
Jag har ju hittills endast lagt in bilder från en fjälltur, och petat en del med att få positionerna rätt. Tänker rensa lite bland bilderna och lägga in turen som ett färdspår. Finns det något sätt att dra nytta av att jag redan positionerat många bilder?
Jag har ju hittills endast lagt in bilder från en fjälltur, och petat en del med att få positionerna rätt. Tänker rensa lite bland bilderna och lägga in turen som ett färdspår. Finns det något sätt att dra nytta av att jag redan positionerat många bilder?
clindh
Forumvärd
Du menar alltså att du skulle vilja skapa ett färdspår utifrån ett antal bilders positioner? Eller missförstår jag?Jag har ju hittills endast lagt in bilder från en fjälltur, och petat en del med att få positionerna rätt. Tänker rensa lite bland bilderna och lägga in turen som ett färdspår. Finns det något sätt att dra nytta av att jag redan positionerat många bilder?
Jajjamän! Jag vill lägga upp ett färdspår utifrån redan positionerade bilder. Är detta möjligt?
Njutvandringar att längta till
Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg