...eller annars har du haft en bra läromästare som har lärt dig att ta tillvara på div. saker och ting som man kan göra knivblad av t. ex.Låter som att jag är av den gamla stammen då
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Knivtillverkning som hobby!
- Trådstartare henjon
- Start datum
Såväl farfar som pappa, ölänning respektive smålänning. Det finns i n g e t som inte kan återanvändas, förutom modernt skräp som med stor precision gjorts för att hålla max 12,1 månader, direkt efter garantin går ut...eller annars har du haft en bra läromästare som har lärt dig att ta tillvara på div. saker och ting som man kan göra knivblad av t. ex.
Nästan mer gyuto än santuko
Nästan ja, men inte riktigt [emoji4]
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Har ni sett den här från Down Under?
multitoolaustralia.com
go tur
multitoolaustralia.com
go tur
Klickbar länk https://multitoolaustralia.com/Har ni sett den här från Down Under?
multitoolaustralia.com
go tur
Inte så dumt! Framförallt om man har platsbrist. Den kanske inte är för bladslipning, men praktisk för allt-i-allojobb. Funderar du på köp?
Hade gärna haft en men får nog nöja mig med min SharpmakerInte så dumt! Framförallt om man har platsbrist. Den kanske inte är för bladslipning, men praktisk för allt-i-allojobb. Funderar du på köp?
Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!
Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg