är det nån som vet vart man kan få tag i en klinkhammer i färg neon??? neon åt det gröna hållet då alltså.. Fick efter några timmars surt harrfiskande utan hugg med alla möjliga olika flugor, prova en noenfärgad klinkhammer och skillnaden märktes redan på första kastet. Jag har letat i alla butiker jag varit i och letat igenom div. sidor på nätet, men utan framgång. Jag binder inte själv, så om nån vet får dom gärna tipsa om vart man får tag i ..
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
klinkhammer
- Trådstartare olivälg
- Start datum
Står du för materialet!
Tjena Magnus!
Tänkte börja binda igen efter 15 års frånvaro. Du får väl säga till i såfall så binder jag upp flugor åt dig till nästa säsong =) Men du får vara med i våran planering inför nästa år då vi tänkt ta Sarek och fiska i Padjelanta eller vad det nu hette.
Janne Åsberg
Tjena Magnus!
Tänkte börja binda igen efter 15 års frånvaro. Du får väl säga till i såfall så binder jag upp flugor åt dig till nästa säsong =) Men du får vara med i våran planering inför nästa år då vi tänkt ta Sarek och fiska i Padjelanta eller vad det nu hette.
Janne Åsberg
Sälja dyrt såklart
Nja Magnus du får nog köpa våra dyrt tror jag Men om vi kanske ÄNTLIGEN kan få se bilderna från Kiruna så kanske vi kan komma överens
Hare R
Tjena Magnus!
Janne Åsberg
Nja Magnus du får nog köpa våra dyrt tror jag Men om vi kanske ÄNTLIGEN kan få se bilderna från Kiruna så kanske vi kan komma överens
Hare R
Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!
Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg