Klattring i Shanghai

Ja, det var egentligen min fraga. Jag vet ju att det finns sa manga duktiga surfare som laser och kanske kan hjalpa och kolla.

Jag flyttar fran Manila till Shanghai i September och kanner inte till klattringen i Shanghai omradet.

Om dessutom nagon kanner klattrare i Shanghai skulle jag bli glad for kontakter.

Tack for hjalpen,

Robert

Hej!
roligt sammanträffande, jag åker nämligen till Shanghai på torsdag för att hälsa på min syster och sambo som bor där, dom klättrar båda två.

Verkar inte som det finns någon direkt klippklättring i Shanghai-området med det skall finnas ett antal innomhusställen och dom verkar vara relativt bra.

Däremot finns det ett grymt bra ställe i södra kina, i näheten av Gullin, det heter Yangshuo och det finns en sida på nätet om det stället:

http://www.adventureatchina.com/main.html

Vi kommer åka dit nästa tisdag och klättra en dryg vecka så då får jag återkomma och berätta om det är så bra som det sägs.

Tack for hjalpen!

Jag aker dit den 29e for att titta pa skola och kolla in bostad, tillsammans med min dotter.

Ser verkligen fram emot dina tips.

Skulle kanske vara trevligt att lanka upp med din syster och sambo?

Jag flyttar dit i September men kommer redan att borja snurra fram och tillbaka fran Manila.

Under veckan fran den 29e tankte jag kolla vaggen i Hangkou stadium.

Mitt nalle nummer ar +63 917 537 32 42. Om du pratar med din syster och hennes sambo kanske jag kan sla dem en pling nar jag ar i Shanghai den veckan 29 juni till 2 juli.

Halsningar,

Robert

hulth; sa:
Hej!
roligt sammanträffande, jag åker nämligen till Shanghai på torsdag för att hälsa på min syster och sambo som bor där, dom klättrar båda två.

Verkar inte som det finns någon direkt klippklättring i Shanghai-området med det skall finnas ett antal innomhusställen och dom verkar vara relativt bra.

Däremot finns det ett grymt bra ställe i södra kina, i näheten av Gullin, det heter Yangshuo och det finns en sida på nätet om det stället:

http://www.adventureatchina.com/main.html

Vi kommer åka dit nästa tisdag och klättra en dryg vecka så då får jag återkomma och berätta om det är så bra som det sägs.

Liknande trådar

Njutvandringar att längta till

Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg