• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Klättringspaddling

Vad sägs om en kombitur med paddling och klättring? Dvs lasta kajaken med klätterprylar (och god mat förstås) och paddla ut till i (Sthlms) skärgård och klättra. Hör av er så kan vi träffas och spåna vidare. Jag är någorlunda erfaren paddlare, men nybörjare på klättring.

Jag räknar med minst en tre-dagarstur: i runda slängar en dag ut, en dag klättring och en dag tillbaks. Aktuell tid är nog först efter midsommar, almanackan är redan chokad en tid framöver. Men jag är inte sämre än att jag kan ändra mig om det går och behövs...

Jag tar också gärna emot tips på bra klätterställen:) även sådana som inte ligger i Stockholms skärgård.

Kalle G
08-98 7296
0706-78 7157
eller eposta på adressen i profilen

Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!

Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg