• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Klättring i Nacka(Sickla) nån gång i veckan?

Har nyss fått prova på klättring, vilket ju var jättekul! Skulle vilja klättra sådär en gång i veckan eller så och det vore toppen att ha någon eller några att klättra med (företrädelsevis tjejer). Jag har, som ni förstår, inte klättrat mycket alls så det vore väl bäst om vi var någorlunda på samma nivå?

Hör av dig/er så kan vi väl köra igång direkt?
 
Jag hänger gärna med! Måste dock varna för att jag är gröngöling till 100 procent, dvs har bara testat en gång.. :)
 
Bara en rek så där på morgonkvisten. Det är nog vettigt om ni har någon med som kan klättra. Det är ju inte helt riskfritt.
 
Jag hänger gärna på jag också!

Har klättrat lite med killkompisar tidigare men det vore roligt att göra det med folk i lite mer min egen vikt och storleksklass, och också med nån på samma klätternivå, nämligen nybörjare :). Är väldigt intresserad av att börja på riktigt och klättra nån gång i veckan!

/Ksenija
 

Liknande trådar