• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Klätterkurs Kristianstad med omnejd?

Hej,

Jag undrar om det finns någon kurs i klättring i Kristianstad med omnejd (5 mil)? Har sökt på internet, men hittar inget.

Eventuellt om någon rutinerad klättrare i närheten kan tänka sig att ge privatlektioner?

Mvh

Hey

Bor 1mil utanför hörby mot Kristianstad.
Vad jag vet så får du åka till Malmö, Lund eller Helsingborg för att ta dina kort.
Jag tog mitt gröna och röda i Helsingborg. Bra kurs. Fick dock ringa o tjata innan dom skickade det. Vad är det för klättring du vill göra? Letar efter nån att klättra både sport, trad och alpint med.
Mvh Johan

Kolla med karlskrona bergsportfören

http://www.karlskronabergsport.se/

Det finns nog någon instruktör boende i kristianstad också, men en privat kurs blir nog dyrt...

Det finns för övrigt en del repklättring i trakterna. framförallt om man tar sig över till blekinge.

Liknande trådar

Njutvandringar att längta till

Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg