Söker flera personer att klättra med på Telefonplan främst men även de 3 andra platserna i Stockholm. Främst ledklättring grad 6a-6c blandat med topprep och lite bouldering. Har en vapendragare som jag klättrat med ett par år i Sverige och några resor utomlands, nu behöver han lite pause och kan inte klättra alls lika ofta som jag vill. Sommartid kör jag mestadels ute i Stockholm och vintertid inne eller utomlands.
Är 37 år och bor Södermalm, har klättrat ca 4 år med några pauser.
Vill hitta någon/några som är seriösa på säkerheten och trygga i att säkra. Jag klättrar gärna med nybörjare och erfarna kille eller tjej . Kan och vill vara på väggen eller berget 4-5 dagar i veckan från kl 17- sent på vardagar och från 10- sent på helger. Är seriös som säkringsman och väldigt fokuserad på den jag säkrar samtidigt som jag vill ha kul och älskar sporten.
Hör av er snarast så jag kan få bort lite av dampen
Adam
Är 37 år och bor Södermalm, har klättrat ca 4 år med några pauser.
Vill hitta någon/några som är seriösa på säkerheten och trygga i att säkra. Jag klättrar gärna med nybörjare och erfarna kille eller tjej . Kan och vill vara på väggen eller berget 4-5 dagar i veckan från kl 17- sent på vardagar och från 10- sent på helger. Är seriös som säkringsman och väldigt fokuserad på den jag säkrar samtidigt som jag vill ha kul och älskar sporten.
Hör av er snarast så jag kan få bort lite av dampen
Adam