Hej! Annonser är vår inkomstkälla för att kunna driva Utsidan.
Om du inte vill slå av annonsblockering kan du istället stödja oss genom att
teckna ett Plusmedlemskap -
då kan du dölja alla annonser och slipper denna text!
Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt.
För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Hej,
Jag ska flytta till Vingåker (20min från Katrineholm) i veckan och är i stort behov av klättring, och klättrar således gärna med dig. Jag har ingen aninng alls om vart man kan klättra eller så, men misstänker att det finns en eller två stora stenar att bouldra på i skogarna där omkring. Om man inte hittar berg.
Bor själv i Katrineholm (dock stora tankar på att flytta till Norrköping pga jobb). Har klättrat lite i Norrköping och deras hall. Annars finns det en i Eskilstuna också. Örebro har boulder möjlighet men inte topp/led-klättring. Är det som är närmast när det kommer till olika inomhushallar. Utomhus har jag ingen koll på. Om någon utav er är sugen på att klättra i Norrköping är jag gärna på!
Kul med en till klättersugen i krokarna. Purre, det är bara att höra av sig för klättring i Norrköping. Jag kommer nog inte vara här i Sörmland på helgerna ett tag framöver men kör gärna någon kväll. Mina uppgifter finns ovanför, det är bara att höra av sig.
Jag haka på de som bor i Katrineholm och tänker åka ned till Norrköping ngn gång i veckan för att bouldrar/klättra lite... Har kort för ledklättring och toprepklättring.
Är 30 år och utbildar mig till Installationsingenjör i Katrineholm.
Klättra gärna utomhus/inomhus.
SMS gärna mig på 0705-717 085 eller maila på deniz.kalkan@hotmail.se (OBS .SE)
Skall bli kul och träffa den som är villig att dela med denna underbara aktiviteten.
Har inte värst mkt erfarenhet... Klättra ca 5r samt bouldrar en hel del i Sthlm innan ett halvår.
För att samla ihop folket så har jag skapat en sida som heter "Klättrare i Katrineholm"
in och gilla den så vi kan skapa en drös med folk med likartade intresse.
Hade varit kul att bygga upp sidan med ngr folk som kontaktpunkt för klättrare i just Katrineholm + omnejd.
Får ursäkta min inaktivitet men får "skylla" på skiftarbete och försäljning av bostad som pågår för fulla muggar.
Men har det blivit av något för er andra? Annars är jag gärna på de veckor/helger jag kan.
Inomhus och topprep som gäller för min del då jag inte kommit längre i utvecklingen, har grönt kort och egen utrustning för topprep.
Hej gott folk!
Är ett år sent ute, jag vet. Men tänkte testa om det går att återuppliva denna tråden isf att skapa en ny en
Jag är en kul karl på 27 som studerar filosofi på magisternivå fn. Eftersom jag temporärt flyttat åter till Katrineholm hoppas jag passa på att ge klätterapan i mig lite nytt utlopp. Hör av sig den som vill!