Har nyss köpt ett par nya Crispi stetind pjäxor och är ute efter ett bra vax. Blev tipsad om ett vax som heter Kiwi Camp Dry Beewax,men jag hittar varken återförsäljare eller vart man kan köpa,eller nåt annat om den produkten. Det skulle ialla fall va bra med ett vax som man värmde på med tex. en hårtork för att det skulle gå in riktigt i skinnet bla bla bla...Kanske det finns nån här som vet eller kan tipsa om nån liknande produkt.
Sen skulle det tydligen va bra att impregnera skon innan man använde den första gången...ska man ge hela skons utsida en dusch med impregnerings medel eller ska man små dutta det lilla textil som finns?
Skulle vara tacksam för förslag mm om hur man går till väga innan jag ger mej på det här och mest troligt gör fel,verkar ju vara noga sånt här
Sen skulle det tydligen va bra att impregnera skon innan man använde den första gången...ska man ge hela skons utsida en dusch med impregnerings medel eller ska man små dutta det lilla textil som finns?
Skulle vara tacksam för förslag mm om hur man går till väga innan jag ger mej på det här och mest troligt gör fel,verkar ju vara noga sånt här