Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
.killfile
- Trådstartare Almgren
- Start datum
Almgren; sa:3 år senare så vill jag bara pusha för förslaget igen.
Christian
Är det en sorts mute-funktion? Isåfall, varför inte...fast du får ju vara beredd på att andra inlägg i tråden kan bli obegripliga. Hur blir det förresten med citat?
Re: Varit med ett tag
Grundiden är jättenkel. Om jag tex inte vill se något av vad du skrivit så lägger jag till dig till min killfile. Sen ser jag inga inlägg av dig. Man kan tänka sig en väluppfostrad pm-funktion som även raderar dem också.
Citat kommer den ju inte åt, men det kan man ju leva med.
pucko; sa:Hej Christian!
Det vore intressant om du ville utveckla din tanke.
Kanske skulle den då väcka större gehör?
/Örjan
Grundiden är jättenkel. Om jag tex inte vill se något av vad du skrivit så lägger jag till dig till min killfile. Sen ser jag inga inlägg av dig. Man kan tänka sig en väluppfostrad pm-funktion som även raderar dem också.
Citat kommer den ju inte åt, men det kan man ju leva med.
Jag vet inte, men är det inte lättare att bara strunta i att bli upprörd av vad vissa skriver? Det är ju faktiskt bara internet det här
Muahahahaaa
Jag ska starta ett eget chat-forum,ska inte lämna ut adressen till nån,namnet ska vara hemligt så att ingen kan hitta dit.Där ska jag skriva intelligenta inlägg som jag,jag och jag kan förundras över hela dagarna.För såna här öppna forum är ju till för alla,de oberörbara kan ju bli ifrågasatta,så kan man ju inte ha det.
Nä,trollande ironitramsor ska bannlysas,jagas och fördrivas,om det nu inte är jag som har skrivit det förstås.På mitt eget forum.
peter
Jag ska starta ett eget chat-forum,ska inte lämna ut adressen till nån,namnet ska vara hemligt så att ingen kan hitta dit.Där ska jag skriva intelligenta inlägg som jag,jag och jag kan förundras över hela dagarna.För såna här öppna forum är ju till för alla,de oberörbara kan ju bli ifrågasatta,så kan man ju inte ha det.
Nä,trollande ironitramsor ska bannlysas,jagas och fördrivas,om det nu inte är jag som har skrivit det förstås.På mitt eget forum.
peter
Re: Muahahahaaa
Kan inte jag få regga mig på ditt forum, under hemligt alias alltså
ping; sa:Jag ska starta ett eget chat-forum,ska inte lämna ut adressen till nån,namnet ska vara hemligt så att ingen kan hitta dit.Där ska jag skriva intelligenta inlägg som jag,jag och jag kan förundras över hela dagarna.För såna här öppna forum är ju till för alla,de oberörbara kan ju bli ifrågasatta,så kan man ju inte ha det.
peter
Kan inte jag få regga mig på ditt forum, under hemligt alias alltså
Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!
Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg