Gör det själv sitter i huvudet... Så när jag för några dagar sedan besökte det lokala "överskottet" och fick syn på "Skyddsöverdrag till trampolin" för under hundralappen slog jag så klart till! Två drag med en bra kniv för att få plats med elden, silvertape på kanterna av dessa. Kåtagolv klart. Tog ca en kvart och kostade mycket lite... Hälsar Anna
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Kåtagolv
- Trådstartare 4623
- Start datum
Rökigt ?
Läser här att du har en kåta som du fixat golv till, jag har en tipi som jag eldar i.
Iden blir röken besvärande om man inte har innerduken uppsatt, har du innerduk ?
peter
Hej Anna !Gör det själv sitter i huvudet... Så när jag för några dagar sedan besökte det lokala "överskottet" och fick syn på "Skyddsöverdrag till trampolin" för under hundralappen slog jag så klart till! Två drag med en bra kniv för att få plats med elden, silvertape på kanterna av dessa. Kåtagolv klart. Tog ca en kvart och kostade mycket lite... Hälsar Anna
Läser här att du har en kåta som du fixat golv till, jag har en tipi som jag eldar i.
Iden blir röken besvärande om man inte har innerduken uppsatt, har du innerduk ?
peter
Just när elden slocknar
blir det otroligt rökigt! Så jag eldar i en burk med ben som får brinna till "nästan slut" varefter jag lyfter upp den ock ställer den utanför kåtan. Vi har ingen innerduk. Kunde satt upp en i förra kåtan, men den fick min bror. Den nuvarande skulle nog bli trång med dubbla dukar, men burkeldning fungerar faktiskt bra... Anna
blir det otroligt rökigt! Så jag eldar i en burk med ben som får brinna till "nästan slut" varefter jag lyfter upp den ock ställer den utanför kåtan. Vi har ingen innerduk. Kunde satt upp en i förra kåtan, men den fick min bror. Den nuvarande skulle nog bli trång med dubbla dukar, men burkeldning fungerar faktiskt bra... Anna
Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!
Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg