upp till 62 tum har jag för mej går att få på snapdragons kapell. tror det största jag har liggande är så stort. perfekt att kunna måttbeställa. beställ i andande material runt midjan. men var försiktig med nötningen mot det. det är jättaskönt, men inte så slitstarkt. beställ så rymligt så att du kan stoppa ner handen innanför kapellet, mellan kroppen å kapellet alltså, om du behöver släppa ner kameran eller nåt i kajaken. mkt praktiskt!
bara att ringa connos kajak i uppsala å beställa. sen får du säkert vänta rätt länge. men den som väntar på nåt gott..... : )
har du mer bråttom kan du ringa till bootshaus i bengtsfors (tror jag utan att kolla upp det) dom har ett kapell i andande material och det är väldigt rymligt kring midjan. det heter tamardeck, om jag inte minns fel? å om jag kommer ihåg rätt så behöver du storlek 4 för att det ska passa din kajak. det bör du rymmas i. det enda tokiga med det kapellet är att tillverkaren har sytt in knuten på gummicorden i kanalen som gummicorden går i. det blir riktigt klumpigt. men jag lyckades på nåt sätt peta ut knuten ur kanalen å knyta den på utsidan. det blev mkt bättre. jag vill minnas att det kapellet var lite billigare än snapdragon. lite under 1000 spänn. skönt med andande tyget.
hälsn från ett fetto som gått ner 10 kg på 6 veckor med LCHF å STORA portioner : )
så frågan är om det inte går fortare att gå ner i vikt med LCHF än tiden det tar att få ett snapdragonkapell från USA : )