• Om "Fritt Forum"
    Det här forumet är för diskussioner som ligger helt utanför Utsidans intresseinriktning. Huvudsyftet är att moderatorer skall kunna flytta hit trådar som startats i andra forum, men som har bedömts inte passa in där men ändå har en intressant diskussion igång. Men det är också möjligt att starta nya diskussioner här, så länge de inte bryter mot forumets regler.

    OBS!
    Diskussioner och inlägg i det här forumet visas inte på Utsidans förstasida eller på Vad är nytt-sidan, så är du intresserad av diskussioner som ligger utanför Utsidans inriktning bör du själv bevaka forumet (mha Bevaka-knappen.

Kalahari Safaris, någon som känner till dem?

Eftersom drömmen om en lååång resa genom Afrika blir väldigt dyr så får man väl tänka i banorna att få gjort lite i alla fall, tills ekonomin tillåter den långa resan i en gammal Land Rover :)
Polaren och jag funderar på att åka runt ett par veckor med camping och safari i bushen som mål. fann detta företag, där deras resa, KA04 verkar intressant.

Men eftersom jag är tveksam till firmor som inte har med organisationsnummer på hemsidan så tänkte jag höra mig för här lite.
Någon som känner till det?

Googlade håkan Forsmark som verkar vara ägare/arrangör, och det finns en med det namnet som skrev 3 inlägg på det gamla forumet för svenska Land Rover klubben. Samtliga handlade om att göra en lång afrika resa, samt att köpa LR i Sydafrika, om det är samma person verkar det ju lovande.

Anyone?