• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Kajakkamrater i Hälsingland?

I sommar kommer jag att kajakpaddla dags- och övernattningsturer på bla Hälsingkusten, Ljusnan och på de många fina insjöar som finns i vackra Hälsingland. Jag bor periodvis strax nedanför Järvsö, och kommer att vara där ända fram till hösten.

I Hälsingland finns det inte så många som paddlar kajak, så för det mesta paddar jag solo, och emellanåt vore det trevligt med lite sällskap!

Intresserad att hänga med på en dagstur, eller med tältövernattning någon dag?
Läs gärna min profil och de kajakartiklar jag skrivit på utsidan.

Hälsar Inge B
Mobil: 070-2198265
[Ändrat av ingeback 2007-05-03 kl 23:08]

Hej!
Såg ditt något gamla inlägget av en slump.
Jag paddlar i Söderhamns skärgård och jag vet att det finns flera som håller på häromkring.
Sedan har jag för mig att Främjandet har torsdagspaddlingar i Hudiksvall.
Vintertid träffas Främjandet på Rådhustorget i Söderhamn kl. 10 på lördagar för gemensamma skridskoturer.
Kan varmt rekommendera Söderhamns skärgård för en tur.
Du kan ju höra av dig till mig och kolla om det passar.

Finns fler... :0) Dock lite väl grön ännu, men så småningom så kanske vi vågar oss ut i sällskap vi också!

/F

Paddelkompis sökes!

Hej hej!

Finns det någon som har lust att åka ut på en dagstur eller varför inte bara för en kvällstur någon gång så hör av er! Jag bor i Bollnäs men kan utan problem ta mig lite varstans. Gärna utmed kusten ;)

Hör av er om intresse finns!

Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
kajakkarin Paddla i Hälsingland! Paddelkompis 16

Liknande trådar

Njutvandringar att längta till

Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg