Kajakhandlare

KajakCenter i Grebbestad!
Det här måste vara en av de bästa kajakfirmorna i sverige. Ingen annan lämnar väl så stor rabatt vad jag vet(se nedan). Mycket trevlig att handla där. Mats som äger stället skickade med extra roderblad bara för att det fanns två att välja på, även regnkappel skickade han med för att det regnade den dagen min Lettman Speedliner hämtades. Jag har tidigare köpt kajaker av trapper,Swima mfl och då bara fått 10-20%rabatt på tillbehör. Fickaluckan räknas som tillbehör på min kajak men fick ändå ett Seal neoprenkapell. Att välja prylar för 2400kr var kul.
Vet ni några andra som är bra och har bra priser och rabatter.....obs jag har ingen koppling till någon,tänkte på om det uppfattas som reklam./BL

Kundrabatter 2008:
Vid köp av ny kajak erhålls en värdecheck på 10% av kajakens ordinarie nypris som du får nyttja till att komplettera med valfria tillbehör till ordinarie pris i vårt sortiment.(t.ex paddel, kapell, flytväst, vagn, kajakhållare etc.) OBS! värdechecken kan inte nyttjas ihop med andra erbjudanden/reavaror och gäller under max 2 år från inköpsdatum.

Mats vet vad service är och det borde flera andra firmor ta efter inte bara inom kanothandeln. När jag velade om ett kapell till min kajak och inte var säker på storleken skickade han mig 3 olika storlekar för att välja det som jag tyckte passade bäst, eller returnera alla.

Flyttat inlägg

Antar att detta inlägg flyttades hit för att det handlade om ett företag(kajakhandlare). Lite synd då de flesta som det angår bara läser i forumet för paddling. Någon replik att vänta från handeln tror jag inte är aktuell Det handlar inte om kritik utan bara beröm. Ribban borde väl ligga lite högre i paddel forumet./BL

bättre prislista...

KajakCenter i Grebbestad!
Det här måste vara en av de bästa kajakfirmorna i sverige. Ingen annan lämnar väl så stor rabatt vad jag vet(se nedan). Mycket trevlig att handla där. Mats som äger stället skickade med extra roderblad bara för att det fanns två att välja på, även regnkappel skickade han med för att det regnade den dagen min Lettman Speedliner hämtades. Jag har tidigare köpt kajaker av trapper,Swima mfl och då bara fått 10-20%rabatt på tillbehör. Fickaluckan räknas som tillbehör på min kajak men fick ändå ett Seal neoprenkapell. Att välja prylar för 2400kr var kul.
Vet ni några andra som är bra och har bra priser och rabatter.....obs jag har ingen koppling till någon,tänkte på om det uppfattas som reklam./BL

Kundrabatter 2008:
Vid köp av ny kajak erhålls en värdecheck på 10% av kajakens ordinarie nypris som du får nyttja till att komplettera med valfria tillbehör till ordinarie pris i vårt sortiment.(t.ex paddel, kapell, flytväst, vagn, kajakhållare etc.) OBS! värdechecken kan inte nyttjas ihop med andra erbjudanden/reavaror och gäller under max 2 år från inköpsdatum.

Visst är det kul med att mer eller mindre överraskande få rabatter men jag föredrar nog ändå att få ett verkligt pris enligt prislistan. eftersom det finns utrymme för rabatter borde de (med bibehållen vinst) kunna sälja prylarna till lägre listpris. En paddel är en paddel och ska kosta som en paddel och inte som en paddel plus en tredjedels pump om du frågar mej.
Då blir det lättare att jämföra olika försäljare tycker jag.

/Patrik,

Billigt

Att en kolfiber/kevlar kajak kostar runt 24 000kr är ändå billigt utan rabatt Se bara på Reval som kostar 35 000 i glasfiber./BL

Reval Kayaks bygger sina kajaker i Vinyl epoxy i kombination av högkvalitativ glasfiber, tillsammans med ett sandwich matrial som ger styvhet i däck å skrov!
På vissa ställen kolfiber förstärkning! Styvheten längsgående är viktig för att hydrodynamiken skall behållas! Så lite skillnad är det mot "vanliga" glasfiber kajaker ;-)

/Janne

Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!

Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg