Åttaåringen har tröttnat på att sitta i pappas packlucka och det kan man ju förstå I helgen hyrde vi därför en hasle k-400 för att han skulle få prova att paddla själv och det gick jättebra! Det roliga var att haslen även passade för hans ganska kortväxta mamma (dvs mig) vilket gjorde att när han tröttnade på att paddla så tog jag över haslen och han tog min plats i tvåmanskajaken (som vi också hyrt för att få ut hela familjen = två föräldrar och två barn).
Nu undrar jag om det är någon som har något klokt att säga när det gäller kajaker till barn. Tips på olika märken eller annat. Ett stort plus för familjens kajakbudget är helt klart att hitta en kajak som jag och sonen kan dela på. Alla tips och tankar emottages tacksamt!
Nu undrar jag om det är någon som har något klokt att säga när det gäller kajaker till barn. Tips på olika märken eller annat. Ett stort plus för familjens kajakbudget är helt klart att hitta en kajak som jag och sonen kan dela på. Alla tips och tankar emottages tacksamt!