• Om "Fritt Forum"
    Det här forumet är för diskussioner som ligger helt utanför Utsidans intresseinriktning. Huvudsyftet är att moderatorer skall kunna flytta hit trådar som startats i andra forum, men som har bedömts inte passa in där men ändå har en intressant diskussion igång. Men det är också möjligt att starta nya diskussioner här, så länge de inte bryter mot forumets regler.

    OBS!
    Diskussioner och inlägg i det här forumet visas inte på Utsidans förstasida eller på Vad är nytt-sidan, så är du intresserad av diskussioner som ligger utanför Utsidans inriktning bör du själv bevaka forumet (mha Bevaka-knappen.

kaffebotten är nådd (kontorsliv)

Nu vet jag var min gräns går för snuskit kaffe, trodde jag tålde allt.. Slut på espresso i automaten. Orka inte fixa så det blev gammalt snabbkaffe med vatten från igenkalkad vattenkokare. Glömdes en halvtimme bredvid datorn.. Provsmakning, galet starkt så medan jag pratade telefon fyllde jag på med vatten i koppen.. Blev visst Loka kolsyrat mineralvatten med citronsmak.. Försökte tappert svepa koppen för att vakna, men nej det gick inte, fick ge upp.. Uääkkk!! :( :( :( -Frågan om det hade funkat på fjället ens, även om allt smakar bättre där.. :)
 
har de kanske int sa daligt ända

trodde ja led, men när man hör.
kontoret är inte sa lajjbans o bäst.
men nog smakar kaffet iallafall gott.
problemet är att det alltid för min del blir överkonsumtion...orsaken heter tristess..
T R I S T E S S

jag har en fin vy iallafall.
NaunSpitz, 1900 m högt eller nat. det är snö där uppe.
det är vackert!