• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Jogga?

Hej!

Jag vill ha en eller flera joggingkompisar i Göteborg! Nån/några som vet var de bästa spåren är (vill bara springa motionsspår, mina ben klarar inte asfalt) och som vill ha lite sällskap. Jag är inte elitidrottare men har en bra grundkondition som jag vill förbättra. Om vi kan komma ut och springa en 1 mil en gång i veckan (jag tränar annat under veckan) vore jag jätteglad!

Jag är intresserad av vandringar, simning, svampplockning med mera också :)

Hör av dig/er!

Mvh Madeleine

Hej!
jag vill gärna ha en joggingkompis i Göteborg. Är nyinflyttad, så jag har nog tyvärr ingen större koll på vilka spår som är bra, men vi kan ju kolla upp det ihop.

Hälsn/ Helena

Svarte Mosse i Biskopsgården, Skatås vid Delsjön, Sisjön i Sandsjöbacka.

Jag springer av och till på samtliga ovan nämnda motionscentraler och skulle helt subjektivt tro att mjukast är 4,2 km på Svarte Mosse. Kan man ta 2 eller 3 varv beroende på hur man känner sig för dagen.

Hej!

Jag bor i Björkekärr och skulle verkligen behöva ha någon att springa med. Skatås är finfina löpartrakter. Hör av er!

/Anna

Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!

Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg