Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
jaktåret
- Trådstartare frarol
- Start datum
Mepps; sa:Ajdå, det betyder ju också att vi som inte jagar bör vara rädd att få en kula i rumpan 9 månader om året och inte 3!
Rumpstek i all ära men kanske inte din...
När jag flugfiskar är allting inom en 10 meters radie i fara - 40m om det blåser!jonken; sa:De andra tre månaderna är det ju fisketider så stanna inne så du slipper få en krok i nacken......
Jag hoppas att inte min jakt-humor gör att ni fixar skottpengar på mig!!frarol; sa:Rumpstek i all ära men kanske inte din...
Skulle kunna tänka mig att de redan nu går omkring med (insamlings-)bössan...Mepps; sa:Jag hoppas att inte min jakt-humor gör att ni fixar skottpengar på mig!!frarol; sa:Rumpstek i all ära men kanske inte din...
/Håkan
Nejdå inte jag inte... lite distans får man väl ha (och humor), och sedan börjar inte högviltsjakten före 6:e september fast förvisso, skadedjur får man jaga året om, så kallad skyddsjakt.Håkan K; sa:Skulle kunna tänka mig att de redan nu går omkring med (insamlings-)bössan...Mepps; sa:Jag hoppas att inte min jakt-humor gör att ni fixar skottpengar på mig!!frarol; sa:Rumpstek i all ära men kanske inte din...
/Håkan
Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!
Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg