Jag vill Is-klättra!

Hej!

Precis hem kommen fran en vandring i Nepal sa vill jag lära mig att isklättra. Var aktiv i klubben för 7-8 år sedan men har nu tappat all kontakt.
Så om du ni klättrar is eller har bra ideer om hur man lär sig. Hör av er till mig!

Jag är troligtvis ledig hela nästa vinter och tänkte då klättra IS.

Maila: Daniel.Hultman@home.se

Hallåja!

Kom igen nu...!

Finns det ingen som gillar is?
Målet med att lära mig is är att kunna klättra berg!

namne

jimmy har en poäng men med ett så snyggt efternamn måste jag naturligtvis erbjuda mina tjänster. en liten reservation för att jag kanske inte alls är kvar i krokarna alt. alldeles för tjock för sådana äventyr.

det ska nog inte vara några problem.
Blir nog en isklätterresa till hösten. Borde funka som en bra start.

Det du säger är:? det är inga problem om man har lite förkunskaper...

Tittade lite på skk sida. Hur blir man medlem i klubben?

Medlem blir du genom att betala in 350 kr på pg 967107-4.
Ange namn adress telefon och personnr.
personnr är viktigt för att klätterförsäkringen ska gälla.
I medlemskapet ingår även medlemskap i Svenska klätterförbundet, och där igenom fås den försäkring jag nämde. Även prenumeration på tidningen bergsport, mm, ingår.

Det blir en fet fest uppe i mölle den 31 maj för att fira klubbens 30-årjubeleum!! Dit bara måste du ju. Dyker säkert upp en del gammalt kul folk också.

Så nu är man medlem...! Kommer på festen i morgon. Hoppas att det blir fet kul och att man inte bara blir katigoriserad som gammal utan lite kul också.

Ser fram imot att träffa er alla!

Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!

Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg