• Om "Fritt Forum"
    Det här forumet är för diskussioner som ligger helt utanför Utsidans intresseinriktning. Huvudsyftet är att moderatorer skall kunna flytta hit trådar som startats i andra forum, men som har bedömts inte passa in där men ändå har en intressant diskussion igång. Men det är också möjligt att starta nya diskussioner här, så länge de inte bryter mot forumets regler.

    OBS!
    Diskussioner och inlägg i det här forumet visas inte på Utsidans förstasida eller på Vad är nytt-sidan, så är du intresserad av diskussioner som ligger utanför Utsidans inriktning bör du själv bevaka forumet (mha Bevaka-knappen.

Jag saknar Rolle!!

Ja, just det! The One and Only: Walk_alone, Roland Jatko! Vart tog han vägen? Jag saknar hans inlägg! Ja, jag vet att han på egen begäran avslutat sitt medlemskap, men icke desto mindre saknar jag honom!
Anders
 
Utmanaren

Jo walk alone hade oftast en hel del bra inlägg och komma med.

Jag funderar också på vart den där Utmanaren tog vägen.
 
Jag saknar också Roland, han kommer nog tillbaka.

..KOM TILLBAKS!!


Utmanaren håller nog på att cykla enhjuling baklänges runt....nånting..

/BAX
 
BAX; sa:
Utmanaren håller nog på att cykla enhjuling baklänges runt....nånting..
Jag hörde ett rykte om att han skulle paddla längs hela Sveriges kust, i ett sittbadkar från 1934, gjort i zink. Tydligen skulle han dessutom ha höger hand bakbunden. Det framgick inte om han skulle använda paddel elller paddla med händerna (handen). Inte heller vet jag om han skulle ge sig av före eller efter isläggningen i norr.

/Håkan
 
Skriv på för Rolles återkomst!

Hej,
Svara med citat på detta inlägg, lägg till ditt namn nederst på listan så får vi väl sen se till att han får listan.

Kom tillbaka, Rolle!
Undertecknade bönar och ber att du ska komma tillbaka till Utsidan! Vi saknar dig!!

Anders Tedeholm