Jack Wolfskin

Hejsan

Jag undrar om ngn har erfarnhet av detta märke vad gäller kläder. En sökning här har "bara" visat på tält.
Isf vad är eran åsikt ??

Det är FÅ affärer i Sverige som har Jack Wolfskin, och just kläder är inte det man först importerar. Kläder medför en massa krångel med olika storlekar och annat, det är lättare att sälja tält + ryggsäckar. Jack Wolfskin är ju en STOR tysk tillverkare som har ett mycket brett sortiment.

Jack the wolf

Hej
Jag äger en fleccejacka av windstopper typ från Jack. Supernöjd med den, jag köpte den på wildmarks shopen i Lule, dom har även lite andra plagg från jack.www.wildmarksshopen.se Jag tror även att Northstar har Jack prylar.www.northstar.se
Jonas

De har jag bojkottat, efter att ha sett otroligt fula (fleece-)kläder med tassavtryck över hela plaggen.

Sambon har en äldre 2 lagers GTX, dålig kvalitet, främst yttertyget var känsligt för nötning.

Svägerskan har en nyare GTX, som ser OK ut (om än plastig). De är OK, utan att vara bäst, och tar rätt bra betalt för sina prylar. Det finns bättre köp.

/Håkan

Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
nojo Jack Wolfskin Kläder 18
Daavid Jack Wolfskin i HBG Kläder 0
Nanobell Jack Wolfskin i Sverige? Kläder 2
mtallberg Jack Wolfskin Kläder 5
flanell hej på er alla + en variant av jack-lösning Kläder 0
Vertical Mind Mountain Hardwear Manticore Jack Kläder 0

Liknande trådar

Njutvandringar att längta till

Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg