• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Ja Vill Ut!!!!

Hej jag är nybörjare men vill iallafall ut i naturen! stockholm, uppsala var som helst!
jag har gått klippkurs och så så jag e lite på det klara vad jag ger mej in på, och jag bouldrar lite här och var men jag vill ju klättra med lite folk!
så om någon ska ut och känner för få sällskap av en väldigt entusiastisk tjej så hör jättegärna av er...
Jag bor i uppsala, och har bil (eller tåg) etc,
kajsa

Ska klättra på Lördag ute i Tyresö om det är fint väder. Vi är två stycken som är ganska färska på klippa (kört i nåt år tillsammans på klippa men har klättrat alpint flera år). Kommer nog bli mest topprep men det finns även bultade leder som vi kommer ge oss på. Hör av dig på mail om du är sugen på att hänga med...

Cheerio!!

Jag vill också ut!

Hej jag är nybörjare men vill iallafall ut i naturen! stockholm, uppsala var som helst!
jag har gått klippkurs och så så jag e lite på det klara vad jag ger mej in på, och jag bouldrar lite här och var men jag vill ju klättra med lite folk!
så om någon ska ut och känner för få sällskap av en väldigt entusiastisk tjej så hör jättegärna av er...
Jag bor i uppsala, och har bil (eller tåg) etc,
kajsa

Hej. Jag bor i Göteborg.Hör gärna av dig om du kommer ner hit. Jag är pigg på nya klätterkompisar.Har klättrat 8 år och har ganska bra koll. Anna-Lena ...

Snickarsklattring@gmail.com

Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!

Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg