Irriterande Reklam

Ja, ja, jag vet att jag inte är betalande medlem men nu har det väl ändå gått lite långt med reklamen...

Bilagor

• Picture1.jpg
    Picture1.jpg
    84.5 KB · Visningar: 361

talthoff

Forumvärd
Det är givetvis inte medvete som den lägger sigg "mitt över allt", vi får kolla på det och återkomma.

-Thomas

jag är nog blind av all reklam, omedvetet filtrerar min hjärna bort alla synintryck av reklamen..

*sen köper jag grejer jag inte vet vad jag ska ha till*

Hehe, samma här. Jag hade inte alls lagt märke till den där blobban, och sen, plötsligt, kände jag en obändlig lust att "öppna taket". Obehagligt, eftersom jag satt på cykeln just då.

Haha, det har hänt mig ett par gånger, trodde det skulle försvinna nu när jag betalade mitt silvermedlemskap, antagligen finns det nån funktion att stänga av sk*ten.

Men, det roliga just idag var att den hoverade över de "aktuella" trådarna och jag såg att en tråd hette ungefär "...eklam", så jag chansklickade och hoppades att det skulle handla om jeepreklamen. Och här är jag...

talthoff

Forumvärd
Som silver kan man stänga av vissa banners (i sidhuvet och på förstasiden), om man vill.
Det är en instälning i din profil, inget som görs automatiskt.

-Thomas

ps. Det går att uppgradera från brons till silver under pågående period.

Men, det roliga just idag var att den hoverade över de "aktuella" trådarna och jag såg att en tråd hette ungefär "...eklam", så jag chansklickade och hoppades att det skulle handla om jeepreklamen. Och här är jag...

Word! Lika för mig. Dock var det skönt att höra att annonsen inte är avsedd att täcka texten på det vis den nu gör, för det är grymt irriterande att inte kunna klicka bort det som skymmer.

talthoff

Forumvärd
Personerna som gjort annonstaggen/koden tittar på problemet nu, så det kommer en lösning inom kort.

(Annars stänger jag av annonsen, men just nu ligger den ute för att dom skall kunna se felet och felsöka)

-Thomas

Som silver kan man stänga av vissa banners (i sidhuvet och på förstasiden), om man vill.
Det är en instälning i din profil, inget som görs automatiskt.

-Thomas

ps. Det går att uppgradera från brons till silver under pågående period.
Precis, jag hade för mig det, har dock inte haft tid att göra det förut. Gjort nu, praktiskt och skönt, jag betalar gärna en hundring extra för att slippa reklam. Ni har gjort en väldigt bra sida.

Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!

Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg