Invigning av hallen i Borlänge!

Nu är det äntligen dax! Lördagen den 10:e januari kl.10.00 är det invigning av nya klätterväggen i KFUM-hallen i Borlänge. Alla klättrare är välkommna och inträdet är gratis. Är du utan sällskap går det bra att komma ändå och knyta in med någon av oss som är där. Vi bjuder på fika och lättsamma tävlingar.

Välkommna!

OBS:Det kommer inte finnas instruktörer på plats att ta hand om rena nybörjare. Den verksamheten kommer igång senare under vintern.
 
Nu är det äntligen dax! Lördagen den 10:e januari kl.10.00 är det invigning av nya klätterväggen i KFUM-hallen i Borlänge. Alla klättrare är välkommna och inträdet är gratis. Är du utan sällskap går det bra att komma ändå och knyta in med någon av oss som är där. Vi bjuder på fika och lättsamma tävlingar.

Välkommna!

OBS:Det kommer inte finnas instruktörer på plats att ta hand om rena nybörjare. Den verksamheten kommer igång senare under vintern.


SKIT va kul. Typiskt att jag befinner mig i Götet på lördag. Men det blir fler ggr. Lycka till med invigningen. Vi ses, mvh Peter
 
Äntligen

Äntligen fick jag tillfälle att testa den nya klätterväggen i Borlänge. Riktigt NICE. Det blir absolut fler gånger, snart. Måste klättra in de nya dojorna ordentligt. Synes

Nu är det äntligen dax! Lördagen den 10:e januari kl.10.00 är det invigning av nya klätterväggen i KFUM-hallen i Borlänge. Alla klättrare är välkommna och inträdet är gratis. Är du utan sällskap går det bra att komma ändå och knyta in med någon av oss som är där. Vi bjuder på fika och lättsamma tävlingar.

Välkommna!

OBS:Det kommer inte finnas instruktörer på plats att ta hand om rena nybörjare. Den verksamheten kommer igång senare under vintern.
 
Här är en till som kommer vara ganska många timmar i kfum hallen ..Ska bara gå min första klätterkurs först. Sen blir det klättra av .
 
på tal om borlänge...

finns det nåt att klättra däromkring i sommar? kanske inte så där jättesugen på inomhus även om det låter toppenkul att det finns en hall...men jag tänkte när jag ändå är på peace and love festivalen och jobbar så...kanske kanske jag skulle orka hänga lite i nån klippa också då...
klipptips mottages tacksamt...men obs...jag har nog ingen bil typ...well...kan ju lifta...men ändå...inte flera mil därifrån liksom...kram till alla som vill från anna
 
Liknande trådar

Liknande trådar


Njutvandringar att längta till

Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.

Få Utsidans nyhetsbrev

  • Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg